Udzielanie porad i pomocy konsumentom  

 

 

Udzielanie porad i pomocy konsumentom


WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Udzielanie bezpłatnych porad: nie są wymagane dokumenty.
2. Udzielanie pomocy konsumentom:
a) wniosek o udzielenie pomocy konsumentowi,
b) kopie dokumentów dotyczące sprawy, potwierdzające stan faktyczny (np. dowód zakupu, umowa o dzieło, umowa zlecenia, reklamacja, korespondencja z przedsiębiorcą).

OPŁATY:
Brak.

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODBIORU DOKUMENTÓW:

Miejski Rzecznik Konsumentów, Kancelaria Urzędu, telefaks, poczta tradycyjna lub elektroniczna.

UWAGI:

Miejski Rzecznik Konsumentów udziela bezpłatnych porad i informacji: telefonicznie, bezpośrednio w siedzibie Rzecznika lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

PODSTAWA PRAWNA:

1. Ustawa z dnia 17 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.),
2. Ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.),
3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98,  poz. 1071, z późn. zm.).

ZAŁĄCZNIKI:

Wzór formularza wniosku o udzielenie pomocy konsumentom (w załączniku).

 

Załączniki

Załącznik

Data: 2012-01-31 14:32:51 Rozmiar: 47.78k Format: .zip Pobierz

Liczba odwiedzin : 1831
Podmiot udostępniający informację : Urząd Miejski w Jaworznie
Osoba wprowadzająca informację : Jolanta Trojan
Osoba odpowiedzialna za informację : Jolanta Trojan
Czas wytworzenia: 2010-11-24 14:43:57
Czas publikacji: 2017-08-08 13:27:16
Data przeniesienia do archiwum: Brak